Support

Hjælpen er lige ved hånden.

Sådan arbejder du med udbud

Udbudsmateriale
Dit udbudsmateriale kan bestå af to dele: punkterne i dit udbud og bilag (filer).
Når du har oprettet en faggruppe som et udbud, vil du – når du klikker ind på det – kunne oprette de udbudslinjer du har behov for, samt uploade relevante filer for udbuddet.

Udbudsdeltagere
Når det er gjort, skal du oprette dine udbudsdeltagere. Det gøres nederst på siden, under dit udbudsmateriale.
Så snart du har indtastet udbudsdeltagerens navn og e-mail, vil der blive sendt en e-mail afsted til vedkommende. I e-mailen er et link og login-oplysninger til at se dit udbud, samt angive priser for hver af dine udbudslinjer.

Arbejd med modtagede tilbud
Når en udbudsdeltager sender priser tilbage, så vil du kunne se dem, sammen med de andre priser du evt. har modtaget.
På den måde kan du nemt sammenligne priserne.

Når du er klar til, at træffe en beslutning, så kan du ud for hver udbudsdeltagers priser klikke “Afvis” eller “Godkend”.

Bemærk: Når du har godkendt til tilbud på dit udbud, så omdannes faggruppen automatisk til "Indhentet tilbud".